Tovább, a termékek oldalra |
Az SMS előértesítés: - A GLS futárszolgálat tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 10-13 óra között), és a címzetteknek fenntartott Ügyfélszolgálati telefonszámot, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban. Ha megrendeléséhez az SMS előértesítést igénybe kívánja venni, kérjük a megjegyzés rovatban azt beírni sziveskedjen. - A megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatásA LÁNGÕR Szaküzlet, mint kereskedõ és a megrendelõ között létrejött elektronikus szerzõdés nem tekinthetõ írásba foglalt szerzõdésnek, így az nem kerül iktatásra és késõbbiekben papír alapon nem hozzáférhetõ.. A megrendelt termék raktárra érkezéséről, csomagfeladásáról, személyes átvételi lehetőségéről e-mail értesítést küldünk vagy telefoni érdeklődésre tájékoztatást adunk. Ha a csomag átvételekor szállítási sérülés látható, a kézbesítő futár jelenlétében ellenőrizni kell a csomag tartalmát és hiány vagy látható sérülés esetén jegyzőkönyvet valamint ha lehetőség van fényképfelvételt kell készíteni. A jegyzőkönyvet (és fényképet) mielőbb szaküzletünk e-mail címére kérjük megküldeni. A futár távozását követően a csomagsérüléssel járó hibákért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni.
Az elállás joga Megrendelése során a vásárló élhet a 45/2014. (II.26.) sz. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Az elállásban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki az árut rendeli, kapja, használja, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerzõdés (webáruházból történõ rendelés) esetén a terméknek a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérõ harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerzõdéstõl indokolás nélkül elállni, és a terméket a vásárlást igazoló eredeti számlával együtt saját költségére, az elállás bejelentésétõl számított 14 napon belül visszaküldeni. A termék visszaküldése nem történhet utánvétes fizetéssel. A szaküzlet az igazoltan visszavett termék ellenértékét és kiszállítási költségét a termékkel visszaküldött eredeti számla alapján és annak összegében 14 napon belül fizeti vissza banki vagy postai úton a vevõ választása szerint A fogyasztó a szerzõdés megkötésének (webáruházból történõ rendelésének) a napja és a termék átvételének napja közötti idõszakban is gyakorolja elállási jogát. Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog - olyan nem elõre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elõ, - kizárólagos rendelésére importálták vagy szerezték be, - olyan termék esetében, amelyet egyértelmûen a fogyasztó személyére szabtak - gáz biztonságtechnikát érintő alkatrészek esetén csak a szakszervíz bevizsgálását követően, és annak költségvállalásával (ennek feltételeiről esetenként külön tájékoztatást adunk). Az elállással érintett terméknek eredeti hibátlan állapotban kell visszaérkezni, a termék jellegének, tulajdonságainak és mûködésének megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenésért a fogyasztó (vevõ) anyagi felelõsséggel tartozik. Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállitásához szükségesek.
Jótállás Ilyen esetekben a javítás költségei a vásárlót terhelik.
A szaküzletben vásárolt gázkészülék alkatrészt és gázszerelési anyagot csak arra képzett és jogosult szerelő szerelheti be. Az erről szóló igazolás (munkalap vagy számla) a jótállás érvényesítésének feltétele. 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet "
Szavatosság a 45/2014.(II.26.) sz. Kormány rendelet szerint; . Kellékszavatosság Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön a vásárolt termék hibája esetén a LÁNGŐR Szaküzlet (vállalkozással) szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől (vásárlástól) számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a LÁNGŐR Szaküzlet eladó vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a LÁNGŐR Szaküzlet (vállalkozás) nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Termékszavatosság Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – termékszavatossági igényt érvényesíthet. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy (importőr) forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. .........
|
Tovább, a termékek oldalra |